FAQ
Jeśli znasz nazwę produktu możesz go odnaleźć wpisując nazwę w wyszukiwarce w górnej części strony. Dodatkowo na stronach kategorii produktów możesz wyszukiwać wg ceny oraz producenta.
Aby złożyć zamówienie wystarczy na stronie produktu wybrać opcje produktu (np. rozmiar lub kolor) i dodać do koszyka. Teraz możesz kontynuować zakupy lub przejść do koszyka. W koszyku wpisz swoje dane, wybierz sposób dostawy i płatności, zaakceptuj wymagane oświadczenia i opłać zamówienie.
Tak, jeśli chcesz zapłacić kartą wybierz system płatności iMoje.
Tak, możesz skorzystać z możliwości płatności za przesyłkę kurierowi przy odbiorze wybierając opcję płatności "za pobraniem".
Wszystkie przesyłki pakujemy neutralnie, nie używamy taśm wskazujących na zawartość. Na liście przewozowym zawartość określimy jako "Odzież". Jeśli chcesz abyśmy wpisali coś innego np. nr zamówienia, daj nam znać wpisując taką informację w koszyku w polu "Dodatkowe informacje do zamówienia"
Nie, nie musisz zakładać konta jednak jego założenie skraca proces zamawiania a ponadto wyłącza konieczność każdorazowego podawania danych przy składaniu kolejnego zamówienia.
Nie przyjmujemy zamówień składanych przez telefon. Jeśli jednak napotkałaś jakikolwiek problem w czasie składania zamówienia on-line skontaktuj się z nami pod numerem 691 375 340 lub 693 432 161 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17 gdzie chętnie Ci pomożemy.
Dostawa
Dokładamy starań aby zamówienia złożone do godziny 10 (od poniedziałku do piątku) wyjechały tego samego dnia. W pozostałych przypadkach jest to zazwyczaj następny dzień roboczy. W szczególnych sytuacjach (np. awaria, spóźnienie kuriera, nawał wysyłek związany z sezonem, nieplanowane opóźnienie dostawy) czas realizacji może przesunąć się do 3 dni roboczych.
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz regulaminem sklepu masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki aby poinformować nas o chęci zwrócenia towaru np. wysyłając mail na adres sklepu z wypełnionym formularzem dostępnym TU. Następnie masz 14 dni oby towar do nas odesłać. Zwrócimy Ci równowartość ceny i koszt najtańszej opcji transportu, którą miałeś do wyboru dokonując zakupu. Ty poniesiesz bezpośrednie koszty zwrotu oraz ewentualne koszty zmniejszenia wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Pamiętaj że masz prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mogłabyś to uczynić w sklepie stacjonarnym. Podstawa prawna: art. 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta Więcej na stronie UOKiK
Czas od zabrania przesyłki od nas przez kuriera do momentu doręczenia to zazwyczaj jeden czasem dwa dni robocze. Kurier podejmie dwie próby doręczenia Ci przesyłki. Jeśli Cię nie zastanie przesyłka wróci do nas. Jeśli wybrałaś wysyłkę do paczkomatu masz 48 godzin na odbiór przesyłki. Możemy obciążyć Cię kosztem przesyłki powrotnej.
Do każdej transakcji wystawiany jest paragon fiskalny. Akceptując regulamin sklepu prosisz o wystawienie fakturę do paragonu i przesłanie jej na e-mail więc dokument sprzedaży zostanie wysłany na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami w przypadku płatności "za pobraniem" paragon i fakturę wystawimy z datą otrzymania płatności za towar.
Aby otrzymać fakturę vat na firmę koniecznie zaznacz chęć jej otrzymania przy składaniu zamówienia zaznaczając właściwe pole w koszyku. W zamówieniu podaj nam dane firmy w szczególności numer NIP. Jeśli tego nie zrobisz na etapie zamówienia wystawimy do transakcji paragon fiskalny bez NIP w konsekwencji otrzymasz fakturę jak dla konsumenta (bez NIP)