Bezpłatny transport z kodem MOJAKIECKA

FAQ

Jak wyszukać interesujący mnie produkt?
Jak złożyć zamówienie?
Czy mogę zapłacić kartą?
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Czy kurier będzie wiedział co kupuję?
Czy aby złożyć zamówienie muszę założyć konto w sklepie?
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Nie przyjmujemy zamówień składanych przez telefon. Jeśli jednak napotkałaś jakikolwiek problem w czasie składania zamówienia on-line skontaktuj się z nami pod numerem 691 375 340 lub 693 432 161 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17 gdzie chętnie Ci pomożemy.

 

Dostawa

Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
Czy mogę zwrócić towar?
Jak długo trwa dostawa?
W przesyłce nie znalazłem paragonu ani żadnego innego dowodu sprzedaży.
Chciałbym fakturę na firmę.

Aby otrzymać fakturę vat na firmę koniecznie zaznacz chęć jej otrzymania przy składaniu zamówienia zaznaczając właściwe pole w koszyku. W zamówieniu podaj nam dane firmy w szczególności numer NIP. Jeśli tego nie zrobisz na etapie zamówienia wystawimy do transakcji paragon fiskalny bez NIP w konsekwencji otrzymasz fakturę jak dla konsumenta (bez NIP)